SÅDAN SPILLER DU

1. SE MÅLENE

Se de bedste Goals of the Week igennem, og genoplev de mest spændende øjeblikke fra UEFA Champions League.

Se og sammenlign statistik for hvert mål.

Tweets: Antal tweets som følge af målet
Tidspunkt for målet: Øjeblikket, målet blev scoret
Målets vigtighed: Målets virkning på kampens udfald
Skuddets distance: Fra hvor langt borte blev målet scoret
Mål scoret i UEFA Champions League-sæson: Antal mål scoret af spilleren i sæsonen

 

 

Hold musen over ikonerne omkring hver video for at se målstatistikker for:

3. STEM OG VIND

Stem på dit favorit Goal of the Week, tilmeld dig på vores hjemmeside, og få en chance for at vinde eksklusive præmier.


Vilkår og betingelser: UEFA Champions League Nissan Goal of the Week

For at kunne deltage i denne kampagne skal man som deltager have accepteret nærværende vilkår og betingelser samt have afgivet sit samtykke til at være forpligtet af dem.

 

Hvem kan deltage

1. Det er gratis at deltage i denne konkurrence (“kampagne”). Det er dog en betingelse, at man er bosiddende i Finland, Norge Danmark, Estland, Letland, Litauen eller Sverige og at man er fyldt 18 år. 

 

2. Ansatte (eller familiemedlemmer til ansatte) i samme virksomhed eller i virksomheder i samme gruppe som kampagneudbyderen, i virksomheder med tilknytning til kampagnen og i alle associerede selskaber til sådanne virksomheder kan ikke deltage i kampagnen. 

 

3. Du kan ikke deltage i konkurrencen, hvis du er underlagt udelukkelse fra fodboldbegivenheder, nogen form for sportsbegivenheder eller figurerer på en liste med kendte hooligans.

 

4. Deltagelse er ikke købsbetinget. 

 

Kampagneperiode

5. Indtast fra 00:01 [CET] den 14.9.2017 til 24:00 [CET] den 1.6.2018 ("kampagneperioden").     

 

Sådan deltager man

6. Kampagnen foregår ved konkurrencer, som er fordelt på forskellige tidsrum. Datoerne og tidspunkterne for deltagelse i de forskellige tidsrum er anført nedenfor:


- Tidsrum 1: fra 00:01 [CET] den 14.9.2017 til 24:00 [CET ] den 18.9.2017;
- Tidsrum 2: fra 00:01 [CET] den 28.9.2017 til 24:00 [CET] den 2.10.2017;
- Tidsrum 3: fra 00:01 [CET] den 19.10.2017 til 24:00 [CET] den 23.10.2017;
- Tidsrum 4: fra 00:01 [CET] den 2.11.2017 til 24:00 [CET] den 6.11.2017;
- Tidsrum 5: fra 00:01 [CET] den 23.11.2017 til 24:00 [CET] den 27.11.2017;
- Tidsrum 6: fra 00:01 [CET] den 7.12.2017 til 24:00 [CET] den 11.12.2017;
- Tidsrum 7: fra 00:01 [CET] den 14.12.2018 til 24:00 [CET] den 18.12.2018;
- Tidsrum 8: fra 00:01 [CET] den 22.2.2018 til 24:00 [CET] den 26.2.2018;
- Tidsrum 9: fra 00:01 [CET] den 15.3.2018 til 24:00 [CET] den 19.3.2018;
- Tidsrum 10: fra 00:01 [CET] den 12.4.2018 til 24:00 [CET] den 16.4.2018;
- Tidsrum 11: fra 00:01 [CET] den 3.5.2018 til 24:00 [CET] den 7.5.2018;
- Tidsrum 12: fra 00:01 [CET] den 27.5.2018 til 24:00 [CET] 1.6.2018;

 

7. Der vil være i alt 12 tidsrum i kampagnens løbetid. For at kunne deltage i konkurrencen i et af disse tidsrum skal man som deltager gøre følgende: 

    a. Foretage registrering på http://experience.nissan.dk/DK/da/experience-nissan/uefa-champions-league/goal-of-the-week-game.htm
       (“Hjemmesiden”) ved at oprette en personlig konto (“Personlig konto”); 

    b. Logge ind på hjemmesiden med sin personlige konto inden for de tidsrum, som er angivet ovenfor, og gøre følgende:

    c. Stemme på en af de fem (5) videoer hørende til det pågældende tidsrum inden for de datoer og tidspunkter, som er angivet for det
       pågældende tidsrum ovenfor ("video(er)") 

    d. Klikke på knappen "VOTE AND WIN” (stem og vind) ud for den video, som man ønsker at stemme på. 

    e. Svare på spørgsmålet ”Hvorfor skal du vinde præmien?” svaret skal være på højest 200 ord. 

 

8. Det er kun muligt at deltage én gang pr. person pr. tidsrum. Det er kun tilladt at oprette én personlig konto pr. deltager. 

 

Udvælgelse og underretning af vinderen

9. Ved afslutningen af ethvert tidsrum vil alle deltagere, der har svaret på spørgsmålet, som har stemt på den video, som har fået flest stemmer ved afslutningen af det pågældende tidsrum ("tidsrummets vindervideo"), blive gennemgået. Svaret der er mest innovativt vil blive udvalgt af en uafhængig dommer, og dette svar vil vinde præmien, i det givne tidsrum.

  

10. I tillæg til paragraf 9 ovenfor vil svaret fra hver deltager, som i tidsrummet [1-9] har stemt på den video, som får flest stemmer, deltage i konkurrencen for tidsrummet [9]. Svaret der er mest innovativt vil blive udvalgt af en uafhængig dommer, og dette svar vil vinde præmien, i tidsrum 9.

 

11. Deltagere, som har stemt på en vindervideo i det pågældende tidsrum uden at have færdiggjort tilmeldingsprocessen til lodtrækningen for det pågældende tidsrum i overensstemmelse med de bestemmelser, som er angivet ovenfor, vil ikke deltage i konkurrencen i det pågældende tidsrum.

 

12. Vinderen vil blive underrettet pr. e-mail inden for 10 arbejdsdage, efter dommen for det pågældende tidsrum har fundet sted. 

 

13. Deltagerne kan kun vinde præmier i ét tidsrum under hele konkurrencen. Hvis en deltager er udvalgt som vinder af en præmie efter at have vundet en præmie i et andet tidsrum, trækkes tidsrummet tilbage, og der findes en anden vinder. 

 

14. Vinderen skal besvare henvendelsen for at bekræfte sin berettigelse til at modtage præmien, komme med sin accept samt fremsætte alle de nødvendige informationer for at kunne modtage præmien (herunder, men ikke kun begrænset til de informationer, som er nødvendige for at kunne identificere vindere og gæster, samt en gyldig postadresse i Finland, Norge Danmark, Estland, Letland eller Litauen) inden for 48 timer efter den første kontakt. I tilfælde af at vinderen ikke svarer på henvendelsen inden for 48 timer efter den indledende kontakt, forbeholder kampagneudbyderen sig ret til at diskvalificere den pågældende vinder og give præmien videre til en alternativ vinder, som udvælges på samme måde. For alternative vindere kan tidsfristen for at besvare henvendelsen og komme med alle de påkrævede informationer være kortere. 

 

Præmien

15. 12 vindere vinder en præmie. Præmien afhænger af runden. 

    a. Præmie for tidsrum 1: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold. 

    b. Præmie for tidsrum 2: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold.

    c. Præmie for tidsrum 3: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold.

    d. Præmie for tidsrum 4: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold. 

    e. Præmie for tidsrum 5: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold. 

    f. Præmie for tidsrum 6: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold.

    g. Præmie for tidsrum 7: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold. 

    h. Præmie for tidsrum 8: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold. 

    i. Præmie for tidsrum 9:

    i. To billetter til UCL Finale Kiev match dag 13 den 26.5.2018; UCL Champions League-finalen. Nærmere detaljer følger på et senere tidspunkt.

    ii. Flybilletter tur/retur på economy-klasse fra hovedstaden i det land, hvor vinderen bor (Finland, Norge, Danmark, Estland, Letland eller Litauen) og én overnatning på et hotel efter Nissans eget valg, hvilket vil være et dobbeltværelse på et min. 3-stjernet hotel (baseret på, at 2 personer deler værelset). 

    j. Præmie for tidsrum 10:  Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold.

    k. Præmie for tidsrum 11: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold.

    l. Præmie for tidsrum 12: Merchandise markedsført af UCL efter Nissans eget valg, fx en fodbold.

 

16. Præmierne for tidsrum 9 omfatter kun billetter, hotel og flyrejse. Nissan fastsætter flytider, hotel, sæder på stadion etc. Vinderen er alene ansvarlig for udgifter forbundet med bagageovervægt, parkeringsgebyr for biler, ekstra udflugter og besøg ved attraktioner. Der er ikke inkluderet nogen form for rejser eller andre udgifter. Vinderen er alene ansvarlig for enhver form for omkostninger, som opstår under overværelse af kampen. Enhver form for omkostninger eller udgifter, som ikke udtrykkeligt er inkluderet i præmien i henhold til nærværende vilkår og betingelser, vil kun kunne afholdes af vinderen. 

 

17. Yderligere betingelser, som gælder for præmierne i tidsrummene 9:

    a. Flyselskabet afhænger af ledige pladser.

    b. Kun flybilletter tur/retur på economy-klasse fra hovedstaden i det land, hvor vinderen bor (Finland, Norge Danmark, Estland, Letland eller Litauen), og flyet ankommer kun til destination udvalgt af udbyder.

    c. Flyet skal bookes af et rejsebureau, som kampagneudbyderen vælger. 

    d. Billetterne kan ikke refunderes eller overdrages til andre.

    e. Vinderen skal overholde og vil være underlagt flyselskabets transportbetingelser.

    f. Der kræves visa- eller debitkort til hotellet.

    g. Når billetterne er udstedt, gælder de kun til de anførte afgange og på de viste datoer og tidspunkter.

    h. Hvis en booking aflyses, udstedes der ikke alternative billetter.

    i. Loungeadgang og opgradering er ikke tilladt.

    j. Vinderen og gæster skal have et pas, som er gyldigt i mindst 6 måneder fra rejsedatoen. 

    k. Gæster, som er underlagt udelukkelse fra fodboldbegivenheder, nogen form for sportsbegivenheder eller figurerer på en liste med kendte hooligans, må ikke deltage i denne kampagne.

    l. Vinderen og gæster er ansvarlige for alle former for visa og rejseforsikring. 

    m. Transport til og fra afgangs- eller ankomstlufthavnen er ikke inkluderet.

    n. Forplejning på flyet er ikke inkluderet i præmien (forplejning omfatter, men er ikke begrænset til, mad om bord og drikkevarer). 

    o. Præmien bortfalder i følgende tilfælde: 

     i. Vinderen er ikke i stand til at modtage præmien på de datoer, som er fastsat af kampagneudbyderen.

     ii. Hvis vinderen ikke har rejsedokumenterne i orden på den dato, som kampagneudbyderen foreskriver.

     iii. Hvis vinderen har immigrationsmæssige forhold, der forhindrer vedkommende i at rejse ind i, fra eller rejse til [enter location], eller

        iv. Hvis vinderen har helbredsmæssige, juridiske eller andre årsager, der kunne forhindre vedkommende i at modtage og deltage i præmieforløbet.

 

18. Vinderen og gæster forventes at overholde alle vilkår og betingelser fra enhver tredjepart, som udgør en del af præmien, samt standardvilkår og -betingelser for UEFA Champions League billetter og det relevante fodboldstadion.

 

19. Vinderne er ansvarlige for egen og gæstens opførsel under opholdet. Kampagneudbyderen forbeholder sig retten til i absolut diskretion at udelukke vinderen og/eller gæsten fra at deltage i præmien, hvis vinderen og/eller gæsten ikke overholder anvisningerne fra kampagneudbyderen eller andre virksomheder med relation til præmien, eller hvis vinderen og/eller gæsten opfører sig på en måde, som er til fare for dem selv eller andre, eller opfører sig asocialt på en måde, som fornærmer eller generer andre.

 

20. Kampagneudbyderen er ansvarlig for enhver form for indkomstskat i relation til præmierne i konkurrencen for enhver vinder med permanent bopæl i Finland, Danmark, Estland, Letland og Litauen. Vindere med permanent bopæl i Norge er ansvarlige for alle gældende skatter. Kampagneudbyderen vil tilsende vinderen alle oplysninger om værdien af præmien til skattemæssige formål. Den anslåede værdi for hver præmie til tidsrummene [1-8,10-12] er ca. 50€, og 5000€ for præmien for tidsrummene 9.

 

21. Hvis enten kampagnen eller en fodboldkamp af hvilken som helst årsag ikke kan afvikles som planlagt, fx pga. aflysning eller enhver anden årsag, som kampagneudbyderen ikke er herre over, kan kampagneudbyderen efter eget skøn erstatte præmien (eller enhver del af præmien) med en præmie eller præmier med tilsvarende eller større pengeværdi, hvis dette kræves af årsager, som er uden for kampagneudbyderens kontrol. Præmien (eller dele af præmien) kan ikke ombyttes til kontanter, og medmindre kampagneudbyderen skriftligt erklærer sig indforstået hermed, er præmien ikke-refunderbar og kan ikke videregives til andre.

 

22. Vinderens udvalgte gæst skal opfylde de samme krav, som disse vilkår og betingelser foreskriver for vinderen. Det er vinderens ansvar at sikre, at vedkommendes gæster opfylder disse krav.

 

23. Kampagneudbyderen er ikke ansvarlig for faktorer i forbindelse til præmierne, som er uden for dennes direkte kontrol eller indflydelse, og kan ligeledes ikke holdes ansvarlig for aflysninger eller forsinkelser. 

 

24. Præmier kan ikke ombyttes til kontanter. Præmier kan ikke videregives til andre og er ikke-refunderbare.

 

25. I de tilfælde, hvor det er aktuelt, er tredjemands vilkår og betingelser gældende i forhold til dele af præmien. 

 

26. Kampagneudbyderen forbeholder sig ret til at erstatte præmien (eller enhver af præmiens bestanddele) med en præmie eller præmier af tilsvarende eller større prismæssig størrelsesorden, såfremt dette er nødvendigt på grund af faktorer, som kampagneudbyderen må skønnes ikke at være herre over.  Præmien (eller dele af præmien) kan ikke ombyttes til kontanter, og medmindre kampagneudbyderen skriftligt erklærer sig indforstået hermed, er præmien ikke-refunderbar og kan ikke videregives til andre. 

 

Ansvar

27. Der er ingen bestemmelser i disse vilkår og betingelser, der begrænser eller udelukker kampagneudbyderens (eller nogen som helst tredjemands) ansvar for (i) død eller personskade, som måtte opstå som følge af kampagneudbyderens (eller tredjemands) uagtsomhed, eller (ii) svig. 

 

28. Med undtagelse af ansvarsbestemmelsen, som er fastsat i paragraf 28 ovenfor, er kampagneudbyderen og dennes associerede selskaber fritaget for ansvar og forpligtelser, som måtte opstå som følge af nedenstående forhold, såfremt dette er i overensstemmelse med gældende lovgivning:

a. Enhver form for udsættelse eller aflysning af kampagnen

 

b. Enhver form for ændringer af, levering af (inklusive, men ikke begrænset til, præmier, der ikke når frem til den tiltænkte modtager) eller brug af præmien

 

c. Enhver form for handling eller misligholdelse fra tredjemands side, som må skønnes at være uden for kampagneudbyderens kontrol 

 

29. Med undtagelse af den ansvarsbestemmelse, som er fastsat ovenfor, påtager kampagneudbyderen sig intet ansvar for driftssvigt med hensyn til netværk, computere, hardware eller software af nogen art, som måtte have indvirkning på afsendelse, modtagelse eller behandling af din deltagelse. Deltagende bidrag kan ikke foretages via agenter eller tredjemand. Ufuldstændige deltagende bidrag vil blive diskvalificeret og vil ikke tælle med. 

 

30. Kampagneudbyderens afgørelse er endelig og bindende i alle henseender og over for alle deltagere. Der vil ikke ske nogen form for korrespondance. Deltagende bidrag, som ikke til fulde er i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser, vil blive diskvalificeret. 

 

31. Kampagneudbyderen forbeholder sig til enhver tid ret til at ændre disse vilkår og betingelser. 

 

Undtagelser

32. Alle deltagende bidrag skal foretages direkte af den person, som deltager i kampagnen. 

 

33. Samlet deltagelse foretaget af handels- eller forbrugergrupper eller af tredjemand vil ikke blive accepteret. 

 

34. Ufuldstændige eller ulæselige deltagende bidrag, som foretages af eller via tredjemand eller sammenslutninger, deltagende bidrag foretaget via makroer eller ved hjælp af andre automatiserede metoder (inklusive systemer, som kan programmeres til at deltage) samt deltagende bidrag, som ikke i fuld udstrækning lever op til kravene i disse vilkår og betingelser, vil ikke tælle med. Hvis det viser sig, at en deltager anvender en computer (eller flere computere) til at omgås denne betingelse ved for eksempel at gøre brug af et ‘script’, ‘brute force’, sløring af vedkommendes identitet via manipulation med IP-adresser eller tilfældig gætning af koder eller enhver anden form for automatiserede metoder til at øge den pågældende deltagers deltagende bidrag i kampagnen på en måde, som ikke er forenelig med den ånd, som ligger bag kampagnen, vil denne persons deltagende bidrag blive diskvalificeret, og enhver form for præmiering vil være ugyldig.

 

35. Kampagneudbyderen påtager sig intet ansvar for for sent afgivne, ufuldstændige, ikke korrekt afsendte, beskadigede eller fejldirigerede deltagende bidrag, erstatningskrav eller korrespondance, uanset om det skyldes fejl, udeladelse, ændring, manipulation, sletning, tyveri, ødelæggelse, afbrudt overførsel, kommunikationsfejl eller andet.

 

36. Ethvert deltagende bidrag, som vurderes ikke at leve op til disse betingelser, vil blive kasseret.

 

Personlige oplysninger

37. Kampagneudbyderen vil bruge alle vinderes og alle deltageres personlige oplysninger med det formål at administrere denne kampagne.  Deltagernes kontaktoplysninger kan blive behandlet i trykt form eller via computerunderstøttet behandling. Kampagneudbyderen kan anvende disse informationer i forhold til deltagelse i kampagnen, administration af vinderne, uddeling af præmierne og med henblik på overholdelse af lovmæssige og forskriftsmæssige forpligtelser. Informationerne kan blive videregivet til tjenesteudbydere og underleverandører, så disse kan udføre arbejdet på vegne af kampagneudbyderen i forbindelse med denne kampagne.

 

38. Hvis du har givet dit samtykke til det, kan kampagneudbyderen også anvende de oplysninger, du afgiver, til at kontakte dig med markedsføringsmæssige formål.

 

39. Vinderen og vinderens gæst erklærer sig enige i at tillade kampagneudbyderen at anvende vedkommendes navne, og at vedkommendes navne kan bruges i reklamemæssigt øjemed og til pr-formål uden yderligere honorering

 

40. Deltagerens personlige oplysninger vil til enhver tid blive opbevaret fortroligt. Personlige oplysninger, som afgives i forbindelse med denne kampagne, vil være underlagt fortrolighedspolitikken, som kan findes på:https://www.nissan.dk/jura/privacy.html

 

Lovvalg

41. Denne kampagne og enhver tvist eller ethvert krav, som måtte opstå som følge af eller i forbindelse med kampagnen (inklusive præmien), er underlagt og skal fortolkes i overensstemmelse med lovgivningen i Finland. 

 

Kampagneudbyder

42. Vindernes navne og amter for tidsrummene vil kunne oplyses ved at kontakt Nissan Nordic Europe Oy pr. brev. Send venligst en kuvert forsynet med egen adresse og frimærke til følgende adresse: Nissan Nordic Europe Oy, PL 45, Keilasatama 5, 02151 Espoo, Finland.  Vindernes navne samt amter kan indhentes inden for 6 uger fra afslutningen af konkurrencen for de relevante tidsrum.

 

43. Kampagneudbyderen er Nissan Nordic Europe Oy, PL 45, Keilasatama 5, 02151 Espoo, Finland. 

 

Opdateret d. 07-09-2017